Základní škola a mateřská škola Čtyřlístek, s.r.o. Fakultní škola Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci

English class


 

Průměrný učitel vypráví. Dobrý učitel vysvětluje. Výborný učitel ukazuje. Nejlepší učitel inspiruje.“
                                                                                                           – Charles Farrar Browne-


                       ....přijďte se nechat inspirovat i vy za naší rodilou mluvčí Gretchel Mae Arcenas

Naše nové anglické oddělení představuje spojení mezinárodních zkušeností,jedinečného přístupu a vynikající metody výuky.
  • provozní doba od 6 do 18 hod.
  •  nejúčinější metoda právě u nás 

    - metoda Wattsenglish ( akreditováno MŠMT)

    - výuka probíhá formou her, básniček, písniček se spoustou pomůcek a interaktivních prvků

    - děti se učí cizí jazyk stejně přirozeně jako jazyk mateřský

    - výukové materiály pro každé dítě (pracovní sešit, DVD,CD)-Wattsenglish

    - výuka je velmi intenzivní 

    - cílem je připravovat děti ke zkouškám Cambridge 

    - v případě zájmu je možno pokračovat i v průběhu letních prázdnin

    - první ukázková hodina ZDARMA

  • otevřeno celý rok, včetně letních prázdnin
  • pouze 15 dětí ve třídě
  • nové vybavení třídy,klimatizace
  • nadstandardní vybavení třídy i  budovy- Wifi, dataprojektory v každé třídě
  •  profesionální pedagogové
  • rodilá, aprobovaná mluvčí po celý den
  • konverzace s dětmi probíhá anglicko-česká
  • zařazeno v síti MŠMT
  • návaznost V ZŠ Čtyřlístek, možnost skládání Cambridge zkoušek
  • ŠKOLNÉ POUZE 5.000,-- / měsíc (školní rok 2017/2018)

více informací na: andrea.stolfova@zsctyrlistek.cz, +420 775 983 440z


Gretchel Mae Arcenas

ACADEMIC BACKGROUND:

2005-2009 Bachelor of Science in Elementary Education with specialization in Special Education Centro Escolar University- Manila, with Thesis on Education

JOB EXPERIENCE:

July 2015- June 2016 Bambino International Preschool Toddler Teacher Jakarta, Indonesia

July 2013- July 2015 Acacia House Preschool Preschool Teacher (N2-K2 level) Jakarta, Indonesia

May 2009- May 2013 Don Bosco School- Manila Preschool Teacher (Nursery level) Manila, Philippines

Summer 2008 Rogerian Children’s Learning Center Volunteer Assistant Teacher (Preschool) Manila, Philippines September 2008- December 2008 Paco Catholic School On-the-job-training (Handled children with ADHD) Manila, Philippines

ACADEMIC SEMINARS AND TRAININGS ATTENDED:

2005 Integrating Multiple Intelligences in the Classroom

2006 Peer Tutoring Seminar

2007 Creative Teaching for Creative Learning: A lecture demonstration on the innovative use of teaching materials

2007 Inclusion in the Tertiary Level: Now a Reality

2007 Parents Acceptance on Autism

2007 Individualize Education Plan Seminar

2008 Self -Empowerment Seminar

2008 Updates on the Developmentally Appropriate Practice Seminar

2009 Sing, Spell, Read and Write Training

2011 Play to Learn: Developing Cognitive and Affective Intelligence through Play

2012-2013 Talkshop- English speaking workshop To secure a challenging position that will enable me to apply my in-depth abilities in


OBJECTIVES

teaching young children.

STRENGHTS

Experienced teacher, creative, innovative, responsible, flexible, good interpersonal

skills, positive in attitude, open-minded, sociable, competitive and hardworking.

Licensed Special Education Teacher

Professional Regulation Commission of the Philippines (PRC)



1) Podmínky a organizace jazykového vzdělávání

  • jazykové vzdělávání není realizování na úkor pobytu dětí venku, na úkor volné hry, či na úkor odpočinku – např. bezprostředně po obědě
  • jazykové vzdělávání probíhá průběžně celý den
  • při jazykovém vzdělávání se vychází z metodických přístupů uvedených v DVD a publikaci Průvodce metodikou výuky cizího jazyka v mateřské škole (VÚP Praha 2005, ISBN 80-8700-06-4)
  • při výuce se využívá vhodných materiálů pro děti, které umožňují působení na více smyslů, prožitkové učení, nepřímé učení, upevnění správné výslovnosti apod.
  • využíváme materiálů Wattsenglish-pracovní sešity, CD, DVD, obrázkové karty, plakáty, písničky, razítka, maňásky, hry

2) Vzdělávací obsah jazykového vzdělávání

-     Vzdělávací cíle dle oblastí

  • Dítě a jeho tělo   
    •  rozvoj a užívání všech smyslů
    • osvojení si věku přiměřených dovedností
    • osvojení si poznatků a dovedností důležitých k podpoře zdraví, bezpečí, osobní pohody i pohody prostředí
  • Dítě a jeho psychika
    • Jazyk a řeč
  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)
    • Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie ,myšlenkové operace
  • rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému, přechod od bezděčných forem těchto  funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
  • posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
  • osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci
    • Sebepojetí, city, vůle
  • poznávání sebe sama, rozvoj pozitivních citů ve vztahu k sobě
  • rozvoj schopnosti citové vztahy vytvářet, rozvíjet je a city plně prožívat
  • rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání
  • Dítě a ten druhý
    • seznamování se s pravidly chování ve vztahu k druhému
    • rozvoj interaktivních komunikativních dovedností verbálních i neverbálních
  • Dítě a společnost
    • poznávání pravidel společenského soužití v rámci přirozeného sociokulturního prostředí, porozumění základním projevům neverbální komunikace
    • rozvoj základních kulturně společenských postojů ostatních lidí
    • rozvoj základních kulturně společenských návyků a dovedností dítěte
    • seznamování se světem lidí kultury, umění, osvojení si základních poznatků o prostředí, v němž dítě žije
    • vytváření povědomí o existencí ostatních kultur a národností
  • Dítě a svět
    • poznávání jiných kultur
    • vytvoření povědomí o vlastní sounáležitosti se světem, lidmi, společností

- . Očekávané výstupy

Co dítě dokáže:

  • během prvních měsíců se děti seznámí s rozlišností cizího jazyka
  • porozumí základním názvům, dokáže je najít nebo použít v činnostech
  • správně zareaguje na pokyn v cizí řeči
  • umí pojmenovat základní věci, kterými je obklopeno
  • porozumí jednoduchému slyšenému textu
  • učit se nová slova
  • sledovat příběh
  • sledovat očima zleva doprava
  • ovládat dechové tempo
  • dokáže sladit pohyb s rytmem
  • vědomě napodobuje jednoduchý pohyb podle vzoru a přizpůsobuje jej dle pokynu
  • zvládá jednoduché pracovní úkony (úklid, udržení pořádku)
  • pojmenuje některé části těla
  • vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívá zkušeností k učení
  • postupuje a učí se dle pokynu a instrukcí
  • dokáže pojmenovat základní číselné pojmy
  • snaží se chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, nahoře, dole,na, pod), časové pojmy (teď, včera ,ráno, odpoledne)
  • umí vyjádřit souhlas i nesouhlas
  • prožívá radost ze zvládnutého a poznaného
  • respektuje předem vyjasněná a pochopená pravidla
  • porozumí běžným projevům vyjádření emoci a nálad
  • pochopí že každý má ve společenství svou roli
  • dodržuje pravidla her a jiných činností
  • vnímá umělecké a kulturní podněty
  • vyjadřuje své představy pomocí různých výtvarných dovedností a technik
  • osvojuje si elementární poznatky o okolním prostředí, které jsou dítěti blízké
  • vnímá rozdílnou kulturu (svátky, rozlišnosti v jídle, okolí, přírodě)

3) Vzdělávací nabídka

  • konkrétní vzdělávací nabídka je rozepsána v Teacher´s book, jedná se především o:
    • smyslové a psychomotorické hry
    • hudební a hudebně pohybové hry a činnosti
    • artikulační, řečové, sluchové a rytmické hry, hry se slovy, vokální činnosti
    • poslech čtených či vyprávěných příběhů
    • čtení knih
    • motivovaná manipulace s předměty
    • spontánní hra, volné hry
    • estetické a tvůrčí aktivity
    • výlety do okolí
    • různorodé společné hry a aktivity
    • přípravy a realizace společných zábav ( oslavy, slavnosti, tradice)

více info na: andrea.stolfova@zsctyrlistek.czz